keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Xmas powered by Diesel

Heissan. :) Minä ja rakas poikkikseni olimme joululahjaostoksilla ja päätimme ostaa toisillemme Kicksistä joululahjat. Ilokseni sain huomata että mua odotti Dieselin Loverdose-hajuvesi. :) Olen kyseistä kuolannut jo monta kuukautta, joten tunnen itseni tosi hemmotelluksi kun sain tällaisen ihanan lahjan.<3 Kiitos, rakas. :)

Haha. Hassua kyllä kulta valitsi myös Dieseliä itselleen. :D Nimittäin Only The Braven. Okei tietty pienellä avustuksella. ;) Nyt sitten ainakin molemmat tuoksumme mukavalta toistemme nenään. Musta tuoksu kertoo kantajastaan paljon. Tiesin heti että Only The Brave on poikkikselleni sopiva. :)

Joululahjana toisillemme käytiin myös katsomassa Hobitti. Se oli kaikin puolin söpö ja leffassa oli kiva käydä, muistuttaa meidän ensitreffeistä. Kuitenkin Peter Jacksonillä on tapana ohjata elokuvista jotenkin hidastempoisia ja se fiilis jäi hiukkasen Hobitistakin. Pikkuisen unettava leffa oli kyllä. Jäipähän aikaa halitella niin ettei putoa kärryltä. :D<3 Haha.





Haluaako joku vihkiä mut pyöreän pepun saloihin? :O Olisi kiva tietää mitä muita liikeitä kuin peruskyykkyä voi tehdä kotona niin että se peppu pyöristyy ja nousee pystyyn. :D Sharing is caring joten laittakaapa vinkkiä.



Mulla on myös pikku ongelma enkä tiedä onko kukaan koskaan törmännyt samaan. Nimittäin omat ja poikaystävän ihanteet? Puhumme nyt naisvartaloista. Tänään poikkikseni huomautti, että olen laihtunut ja kylkiluuni painavat ikävästi häntä vasten (olin siis venytettynä niin että ne hiukan pilkistivät). Poikkikseni tykkää terveestä kropasta, eli siis pikkuinen pömppö on suloinen kunhan en tunnu kovalta.

Itse taas  haluaisin olla timmi tai se saa minut tuntemaan itseni kauniiksi. Timmi ja en tykkää makkaroista tai hyllyvistä osista. Niimpä meidän kahden kauneusihanne on hiukan eri. :P Olen tosi tyytyväinen että saan hänen puolestaan ottaa rauhassa (olen tullut siihen tulokseen että jossain 53-56kg kohdalla on aika hyvä). Nyt painan sen 53,5kg. Olen siis kait alarajalla. Mietin vaan että täytyisikö ottaa toinen huomioon, urheilla timmiytyäkseen mutta nostaa kaloreita hiukan. :) Niin että nostaisin painon vaikka 54kg?

Poikkis ei edes tykkää puhua näistä vaan sanoo mun olevan hyvä miten vaan ja että sillä on monta ihannetta. Musta se on kovin tervettä ja tuntu musta hyvältä. :) Mutta mitä tehdä jos ei itse tykkää hylyvästä ja raskaasta kehosta vaan suht timmistä ja vähärasvaprosenttisesta? :O Kai sitten olen sellainen mutta nostan kaloreita. :) Tänään söin lisää vaikkei ollut nälkä. Omassa kehossa asuminen on vaan parasta kun tuntee olonsa suht mukavaksi ja minulle mukava on suht hoikka kunto. Jos mahaan tulee istuessa makkara se tuntuu ällöltä ja luonnottomalta vaikka kaikki sanovat että niin sen kuuluukin mennä. Että parikymppisellä on luonnostaan jonkinverran rasvaa siinä. :P Mutta jos nyt urheilen ja nostan rasvaprossaa musta tulee tankea eikä solakka. Tough call. En edes tiedä miksi kroppa on niin tärkeä. Ei kai se ihan tervettä ole. Maailmassa on kauheasti muutakin. :P

Huomenna kutsuu laiva ja saan onneksi hengähdystauon kaikesta stressijutuista. :) Toivottavasti mokoma ei uppoa. Loppuun Ora gyaru inspoa. :)















Sweet. :) I wish I wasn´t so bodyconscious.




Seuraavaan kertaan jos paatti ei vaikka uppoiaisi??? :D

3 kommenttia:

  1. Pääasia että olet ite tyytyväinen omaan kroppaas kun tykkäät itestäs niin kyllä ne muutkin tykkää! Niin kaua kun teet asioita koskien itseäs sen mukaan mitä muut tykkää et tee oikeutta ittelles! Löysitkö sen Tracy Andersonin videoita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo löysin. :D Oli kyllä ihan tehokasta. :D Niimpä kaippa sitä kaksin päästään yhteisymmärrykseen poikkiksen kanssa. Sillehän kuitenkin on tärkeintä mun onnellisuus. :)

      Poista