maanantai 17. joulukuuta 2012

Teurastetusta jääkarhusta tehty hattu




Huomaan katselevani enenevässä määrin kuvia naisista, joilla on samanvärinen vaal.ruskea biitsitukka joka itselläni oli kesällä. :P Alitajuisesti taidan haluta takaisin tuon tukan. Tuntuu että se teki musta suloisemman näköisen ja vähemmän angstisen. Kuitenkin toisaalta koen että tummempi sopii mulel paljon paremmin. :P Emn oikein tiedä. Ehkä laitan teille lukijoille kysymyksen kuvineen kumpi on parempi: :)


Tänään on NIIN huonon itsetunnon päivä että tekisi mieli alkaa ryypätä mutta työt kutsuu. :P Gorgeous hair! Haluisin repiä tukkani päästä kun tuntuu ettei se kasva vaikka juurkasvu jälleen kerran todistaa toisin. Tukkani kasvaa tummansävyisenä paremmin ja myös voi paremmin. No brainer tämäkin tosin. :P
 

Päivän inspiraationa jumalainen Eva Mendez. <3___<3 Isompaa skaalaa ja lähempänä siis kropatyyppiä joka on pienelle smurffille niinkui mä helpompi saavuttaa kun pitkä honkkelikroppa. Olen katkera kun pitkät hoikat sääret eivät taida kuulua mun mahdollisten saavutusten listaani. Niimpä oon katsellut kuvia ihmisistä joilla on samantyyppinen rakenne ja yksi heistä on kuvan kaunis Eva. :)


Evassa ihaninta on ehkä naiselliset muodot ja siitä huolimatta se on kaunis ja en voi sille mitään että mielestäni latinotyyppiset naiset ovat maailman kauneimpia. Miksi muuten läträisin itseruskettavalla? Jota en ole kyllä pitkään aikaan tehnyt. :P Pitäisi taas alkaa rusketuskausi. Rusketus ja pitkä tukka nostavat mun itsetuntoa ihan hurjasti.



Kun värjäsin tukkani bruneksi kuvittelin näyttäväni jotakuinkin tältä:










Ens itten varmaan ole vaan vielä oppinut korostamaan hyviä puoliani. :P Oh well aika näyttää. Yksi ongelma minkä huomaan on mielestäni että en ole tarpeeksi ruskettunut. :) Alanpa siis läträämään rakkaan hawaiian Tropiccini kanssa ja saatanpa puristaa ensi tilista pikkuisen rahaa viikottaisiin solkkukäynteihinkin. :) (Ja superaurinkorasvoihin tietty)
 

Ostin itselleni pienen kivan jutun, blingristin jota olen katsellut puolisen vuotta. Siitä on nopeasti tullut mun suosikkikoruni<3 Olen rakastunut. Cybershopista kotoisin olevalla murulla oli hintaa 6e.


 Lisäksi kaivoin kaapin perukoilta jääkarhunnahasta paljain käsin repimäni Nikitan. No ei. Gina Tricotista alunperin muistaakseni n. 9e luokaa oli. :) Tosi lämmin ja söpö. :)


Hyi, en kestä miten kalpea olen. 

Tietääkö joku halpoja solkkuja Tampereen keskustan alueella?? Ei oikeastaan väliä missä mutta olis kiva tietää. Entä tuleeko ns. kausikortit halvemmaksi? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti