sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Keep calm and carry on



Haha, tämä postaus lähinnä siksi ettette tekisi yhtä fiksuja valintoja kun minä.

 Koska tämä on valintojen maailma ja mulle iski joku kumma päähän pisto herkutella ennen yövuoroa niin väsäsin itselleni tällasen pitsan laskematta sen kummemmin kaloreita. :)) Ajattelin, että kun söin noin puolet tuosta niin siinä on varmaan joku 400kcal. Ei mitään sen kummempaa. Sitten menin katselemaan Youtubesta hauskaa brittiohjelmaa nimeltä Secret Eaters, jossa kerrottiin että ihmiset arvioivat kaloreita erityisesti epäterveellisisssä ruuissa jopa 40% ALASPÄIN.

Niinpä tarkistin asian ja kuinkas onkaan: Tässä pitsan puolikkaassa (n.350g ) on 900 vitun kcal. :``D Voi vitun vittu. XD Mua harmittaa lähinnä koska siihen jäi mun yösnaksit yövuorossa. Ei tarvitse syödä sitten herkkuja. XD

Niin että näin vaihtoehtona tuolle (ei edes hyvänmakuiselle) pitsanpalalle olisin voinut syödä kaiken tämän:


Meksikon keitto n. 200 kcal annos.


 Hedelmäsalaatti.


 Tuoretta vesimelonia (PUOLIKAS MELONI).


Terveellinen ja protskupitoinen "bananasplit". Joka on muuten taivaallista ja paljon parempaa kun toi karsea haiseva pitsa.


Ja kivat dippiherkut siihen päälle. Arvatkaa ajattelenko nyt olevani hiukan hölmö. :``D Puhumattakaan siitä mitä kaikkea terveellistä vitamiinia ja kivennäisainetta alla oleviss on verrattuna säälittävään pitsaan. XD

 No mutta, ylläolevaa noudattaen: Nyt vaan etiäppäin sano mummo lumessa!


 And I´m nevertheless fricken HOT! Kuvassa Megan Fox jonka kanssa jaettiin mun pitsa. LOL.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti