keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Palaneita pannareita ja puhelimii mikrossa.



Joo siis viikkohan alko aika hassusti ja masismerkeis. Tein pannarii mulle ja murulle. Viis tähtee!<3 :`D

Tosiaan olin alkuviikost kahdes työhaastattelus. Ei käyny flaksi mikä ketutti suunnattomasti alkuviikosta. Oli pakko harrastaa shoppailuterapiaa, koska noh. NAINEN. Aattelin et jossain kohtaa ku kerkeen nii pistän jonkun asteista shopping haulia tulemaan. :)

Arvakkaa oliko hyvää pannarii? Oon kuumin ja seksikkäin. Mwah!

Ja ihan vaan etten pääsis oleen liian viisas nii tosiaan eksyin johki hiton Reijolaan 2 tunniks ku etsin mun työhaastatteluu (olin kuullu osotteen väärin). Eksyin niin pahasti et mun hengen pelasti joku rändöm ihana kotirouva, joka kutsu mulle taksin ku en löytäny bussipyskää: Onnistuin sillon harhaileen siit n 3km väärään suuntaan. Skills.

Ja tänään olin ihan ajatuksissani ja laitoin mun kännykän mikroon ja teekuppii koitin änkee laukkuun. Hetken aikaa prosessoin et mikä meni vääriin ja kun tajusin nii kiskasin äkkii kännyn mikrosta pois. LOL.

Murun perhe oli meil käymäs, onneks sillon sain jotenki kutenki vedettyy jostain sisimmästäni oikein kunnon himavaimon ja tein aamiasbrunssin koko väelle. Mm: kananmunapekoni -toastei, scrambled eggs, appelsiinimehuu, salaattii ja karjalan piirakoita. Okei onnistuin toisen pellilisen jälkimmäisii unohtaan uuniin ja niist tuli... kypsii eikä mediumei. Eli ne lensi kaares roskikseen.
 Nevertheless oon ihan rakastunu mun uuteen panini-pika-parila -asiaan jolla voi grillata käytännös katsoen ihan mitä vaan. Kasviksii, pekonii, kalafileit, pienii lapsii... Ihan loistava keksintö.

Itse asias mun menestysviikko alko suillä, että murun isä vei meidät syömään Rossoon ja otettiin murun kanssa oikein kunnon Medium naudanpihvit<3 Ihan loistavaa ruokaa.



Naamaspämmi. No si viikko vieri, halusin käydä bilettääs. Onneks ilta oli siin mieles aivan loistava ja onnistunu et törmäsin muutamiin tosi mukaviin ihmisiin. Mieletöntä et just sillon ku tuntuu ettei uskalla jutella kellekää nii si menee kerrankin putkeen. :)

Oon si käyny tyttöjen kanssa viettelemäs aikaa ja salilla remponu menemään eli ihan kivasti on ollu tekemistäkin. :) 

Mitä mieltä ootte? Kiinnostaisko 1. Shopping Haul, 2. meikkituto jossa pohjustus, työhaastattelumeikki, päivämeikki ja iltameikki vai 3. salipostaus enemmän? Nyt saa vaikuttaa!


Viime päivien meikkii. :)


Oon ollut tosi tyytyväinen noiden 40cm clip-onieni laatuun. Tilasin ne hetki sitten Rapunzel of Swedenistä. Ihan loistokuntoiset ja ennen oon aina vannonut pidempien pidennysten nimeen mutta kun tilasin nää niin niiden loppuosat oli paljon paremmas kunnossa kun mun kaikis aiemmissa 60cm pidennyksissä. Näitä on myös helpompi stailata ja eivät o niin paljoa tielä. :) I like.


Vaakaraidat leventää. :D


Päivän asukuvaa. Oon ollu pikkuisen laiska näpsimään viimei aikoina, koitan kyllä parantaa tapani.
 Tänään sain töitä, oon aika innoissani! En pitkäks aikaa mutta sain oikeesti mahdollisuuden todistaa et osaan ja oon oikeesti hyvä tyyppi.


Rakastan tota paitaa<3 Tykkään ihan sikana raglanhihoista koska ne tasapainottaa pikkusen mun isoi hartioita. oon yläkropasta pikkusen laatikon mallinen. :P Vaik toden sanoakseni urheilun alottaminen on oikeesti helpottanu mun itsetunto-ongelmii ja ekaa kertaa oon huomannu et mul on mont eri mahdollisuutta harrastaa ja treenata eikä kaiken pidä aina olla vaan saliraudan pumppaamista kyrpä ottassa ja hampaat irvessä. Oon käyny RPV (Rinta,pakarat,vatsa)-jumpassa ja Body Pumpis ja molemmat oli tosi ihania ja tehokkaita mut hauskoi eikä tuntunu miltään kilpailemiselta. :) Nyt viikon oon ollu kyllä laiska. Ei o jaksanu viikkoon käydä ku salilla vaan. :)

Kuva satulasta, treenaan ekaa kertaa tosissani alakroppaa uusilla metodeilla ja ihan tosissaan tuntuu et jotain eroo on jo tullu, lähinnä oikeesti TUNTUU Siis kun kävelee niin tuntuu ettei väsähdä enää ja jaloist löytyy räjähtävää ponnua tarvittaessa. Mulla on aina ennen ollu vaikka oonkin ollu melko hoikka selluliittiongelmaa. Jotenkin geeneissä varmaan + kun hekuttelukin on kivaa. Mut Pumpin ja RPV:n ansiosta sekin on vähentynyt. :)

Seuraavaks joku postaus, jossa hiukkasen keskitetympää aihetta. Aikaa valkata joku ylemmistä ehdotuksista tai ehdottaa uutta on muutama päivä, jos ei tuu kommenttii niin si päätän ite itsepäisesti. Bye angel baby bunnies!<3 Jatkakaa skriivaamista ja lukemista.


 Sellainen pieni aivopähkinä loppuun joka itseä askarruttaa:
Kummalla ruokavaliolla paremmat (huom hyvinvointi ja ulkoinen kaunis kroppa) tulokset:

1. Vähäkalorinen hiilihydraatiton (Ns. fitness -ruokavalio)

vai
 
2. Perusjamppa terveysvalio (Ns. 2 x päivässä hiilihydraattisia ruokia, muuten terveellistä ja ns. 20% sitä mitä tekee mieli ja 80% terveellistä


4 kommenttia:

  1. Minua kiinnostaisi salipostaus todella paljon!! Toisaalta kauniit asiat ovat aina kauniita ja haluaisin myös nähdä shopping haulin.. ;)

    VastaaPoista
  2. Jeijei. :D Salipostaus ja shopping haul siispä. :) Katellaan missä järjestyksessä jaksaa toteuttaa. :) Kiits kommasta!<3

    VastaaPoista
  3. Onnee töistä! :) Hyvä että tärppäs! Minne meet töihin? Kaikki päivitykset kiinnostaa, ei osaa valita noista, tee kaikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kehitysvammasten kanssa töissä atm. :) Enempää en oikein viitti paljastellakaan. ;) Mutta hauskaa on ja saan toteuttaa siin samalla paljon itseäni. :) Joo ainakin Shopping Haul on jo tullut, koitan kaikki muutki päivitykset toteuttaa. :)

      Poista