torstai 12. syyskuuta 2013

Jos Mä Oon Oikee


Oon vuokralla mun kehossa
 Asunnon maksan ruokapalkalla
 Maali rapisee seinät lohkeilee
 Kuka korjaa ? 
 Kun kadulla kysytään multa mikä vuosi mä en oo varma
 Kysykää niiltä jotka tietävät mistä tulevat 

 Jos mä oon oikee
 miks kadulla mun läpi kävellään
 Jos oon oike
e miksen muista omaa nimeänikään
 Kai mä hengitän
 Jeeh

 Juttelen vaikken tunne sanoja
 Mun äidinkieli kuin heprea
 Herään illalla nukahdan aamulla
 Elän valveunessa
 Mä olen yksinään vaik metro täynnä on ihmisii
 Ne katsoo läpi vaik tartun niiden käsistä kii
 Ei oo olemassa kummituksii Eiks nii ?


 Jos mä oon oikee
 miks kadulla mun läpi kävellään
 Jos oon oike
e miksen muista omaa nimeänikään
 Kai mä hengitän
 Jeeh

 Rautatieasema maanantaina ruuhkaisa
 Kaikilla tuntuu olevan kiire ja suunta
 Mä oon ulkopuolella vaik seison sisällä
 Jos oon jo kotona miten voi olla koti - ikävä
 Mitä tarkoittaa jos ei tarinaan kuulu 
Jos puhaltaa ikkunaan eikä se ees huurru 
Onko tää kaupunki täynnä elävii kuolleita vai katselenko kuvarajan toiselta puolelta

  Jos mä oon oikee miks kadulla mun läpi kävellään
 Jos oon oikee miksen muista omaa nimeänikään 
Kai mä hengitän
 Jeeh
 Jos mä oon oikee miksei peili heijasta mua enää 
 Jos oon oikee miksen muista omaa nimeänikään
 Kai mä hengitän
 Jeeh


Mulla on vaihtoehtoinen teoria Sannin puhuttaneesta biisistä:


Sanni ei varmaan ole kummitus vaan vaan ihminen joka on muuttanu Joensuuhun Tampereelta poikkiksensa kanssa ja sillä ei o uudessa kaupungissa yhtäkään ystävää tai edes ketään kelle puhua, joten siitä tuntuu että se on ehkä kummitus.Se kävelee kaupungilla ja ihmiset katsoo sitä mutta kukaan ei ikinä sano sille mitään ja kaikki keskittyy vaan toisiinsa. Miksi arvelen?

Koska kykenen aika hyvin samaistumaan. :P


Jeps. Kohta 3. viikko Joensuulaisena pyörähtää täyteen. Toistaiseks työttömänä rankasta hakemisesta huolimatta ja tänä aikana muita ihmisiä jotka on puhuneet mulle muuten kun vaan sen takia että ne myy mulle jotain on poikkiksen lisäksi 4. Tuntuu että sosiaalisena ihmisenä mun polla varmaan sekoo ellei seuraavaan 4 viikkoon tule muutosta asioihin...



Aloitin saleiluharrastuksen pitkästä aikaa taas ja paskoin heti tokana päivänä oikeenpuoleisen ojentajani että se siitäkin harrastuksesta hetkeksi. Se kyl piti kivasti hyvää mieltä yllä kun oli ns tekemistä vaikka sekin on yksinäistä touhuu. Onneks käsi on paranemaan päin.


Aattelin mennä tänään baariin etten nyt ihan vallan erakoidu tänne koloon, toisaalta se tuntuu pikkasen turhalta kun ei ole tanssiseuraa. Poikkiksel on aikalailla kädet täynnä koulunsa kanssa.

Saatan vaihtaa viel housut jalkaan, en oikein tiiä onko mun niin kauheen seksikäs olo atm kun ei o ollut naisseuraa tuhanteen vuoteen niin on tullut semmonen ihme fiilis et kaikki tuijottaa pahasti jos oon yksin tuollasis kuteis liikkeel... Oon tullu aika vainoharhaseks varmaan. :P

Mä ja mun kevyempi päivämeikki. En oikee tiiä pitäskö mennä takas vanhaan..?

Jee löysin tänää cherry cokis zeroo<3 Omnom<3 Luulin ettei sitä myydä Suomessa. :)

Kroppa body pumpin jäljilt.

Mitä mielt ootte? onko lame vai freesi?

Onks teistä lukijoista kukaan muuttanut koskaan kauas kotoa? Miten saitte uusii kavereita ja ihmisii elämäänne? Olis tosi tervetullutta mitkä tahansa ihan konkreettiset vinkit<3 Todellakin!<3

Kiitti kaikille muruille kun luette, ja te murut Treel, ette arvaa kuin ikävä on.

Kai kattelen Dexterii nytte yhden jakson. Mois, baby bunnies!

4 kommenttia:

  1. moikka! Toi on niin ihana kappale<3 tulee kuunneltua paljon. Vaikken oo muuttanu mihkää ja oon seurustelava ihminen niin on silti samanlainen yksinäinen olo, oon ehkä kans liian paljon yksikseen :/ uusien kavereiden saaminen on aika vaikeeta, just jostain koulusta, työpaikalta tai harrastuksen kautta niitä vois saada jos sielä sattuu olemaan samanhenkisiä ihmisiä :) Kyll se siitä, on sulla sentään poikaystävä sielä, nii et ihan yksin oo :D Onnea työn hakuun! ps. jos asuisin joensuussa päin niin voisin lähtee tanssimaan sun kanssa :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi, ano! Teit hyvän mielen kun tiedän etten ainakaan o ainoo ja outo kun tunnen oloni joskus pikkuisen kummaksi. :) Joo, tykkään Sannin molemmista kuuluista biiseistä ja kelasin että vois alkaa kuunnella ihan tosissaan, jotenki kivan unenomasia sanotuksia ja helposti samaistuttavaa kamaa. :D

    Ja luultavasti kaikil on vaikeeta joskus, syksyn tulo ei yhtään helpota (nimim. kaamosmasentaa. XD). Mut kyl se siit. Todellaki lähtisin lukijoiden kans bilettään, se olis mahtavaa. :D

    No pist viestii jos pyörit näil nurkilla joskus. ;)

    VastaaPoista
  3. Syksy on kyll kurjaa aikaa ku alkaa pimeneen ja sataa paljon vettä, mutta yks hyvä on syksyssä sienet ja pääsee käyttämään nahkatakkia ku ei oo liian kuuma! :D Suomi on kyll maailman masentavin maa nimim. kaamosmasentaa myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. True dat. ;) Jep, mä oon vaan niin vilukissa et alkaa tulla jo villakangastakkia ikävä. :D

      Poista