maanantai 25. marraskuuta 2013

White Girl Team Full of Bad B*TCHES



En o kuollu, mä vannon. :D Oon vaan ollu ihan katki ja väsy, töis ollu hiukka rankkaa. Päivät menny lagatessa ja Iggy Azaleaa fiilistellessä. Käväisin Sanninkin keikalla. Oli loistava!<3

Huomenna revin ittestäni sielun irti tähän blogiin erilaisten asujen muodossa. Keräilen tänne syksylookkeja ja ehkä kerron mistä tykkään eniten, mitä ite pidän useimmiten päällä ja miks tykkään juuri siit! :D Eli pysykäähän kanavalla, angel-baby-bunnies!<3

Onneksi lohdutuksena saatte uppoutua mun töykeyden huippuu hipovaan itsekeskeisyyteeni a.k.a. katselemaan mun naamakuvia menneeltä viikolta kun vielä luulin, että luumunpunainen on kiva väri huulissa. <3








Ja ettei koko postaus olis täysin turha ja järjetön täytepostaus niin teille loppukevennyksenä (ainakin teille, jotka katsoitte Breaking Badia), tapasin pari viikkoa sitten bilettäessä Marksissa Heisenberg-look-aliken. :D Teveisii sinne, Mr. White! (Onneks oon kaunis jopa humalassa...</3)
 


Ja loppujen lopuks mulla on teille videologin muodossa ERITTÄIN tärkeää asiaa. :) Ja taustalla soiva tunnelmallinen kipale on Droidekan "Get Hyper" , jos kiinnostaa.



Näihin vakaviin tunnelmiin ja näihin merkkeihin, kiitän ja kuittaan tältä päivältä, bunnies!<3 ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti