tiistai 8. lokakuuta 2013

Architecture In Helsinki


Moro moro, babesit! Joo vaihdoin tosissani tyyliä Tukiaisempaan suuntaan koska oon niin glamöröösi... :D

No eip. Yliopiston porukalla oli pienmuotoinen naamiaisjuhla, jossa oli pukukoodina jou laulaja. Itse päädyin sitten kunnon glitter-puke wnb Kesha -lookkiin.




Pari inspiraatiokuvaa.
 

Kaikki kamalat korut ja muut vastaavat H&M:n alelaarista. Ei siis ollut kovin kallis asu.
 








Hieman sattui silmiin toi glitter-oksennus-määrä mihin upotin pääni. Mutta oli tosi hauskaa vetää noin överiksi. :D
 



Nauroin murulle, että on se kumma kun menee niin paljon aikaa näyttää näin kamalalta. :D
 


Ja koska asu ei olut tosiaan tarpeeks överi niin Emmi lainas mulle vappuvärii, joka ei sit oikein halunnut aluks irrota mun tukasta yhteistyöllä. :D Emmi oli Pink ja mun muruni oli Adam Lambert. Oli kyl naurus pitelyy kun meikkasin sen. XD



Kesha dun´ give two fucks and we´re here to start the ruckus!
Oli kyl niin överihauskaa alkuillasta kunnes vedin överihönökännit ja muutuin ihan kamalaksi akaks. :D Ei olis pitänyt lainata muun bileporukan smurffilimuu joka oli tehty ratiolla 1:5 smurffilimuu ja 80% vodkaa....

(Paintskillzs overload)
 

Viime päivien yks look, en oikein inspiroitunu tästä mut halusin jtn värikkäämpä sillon. :)
 



Vähän kuvaa meikäläisen työpaikasta. Täytyy sanoo et harvan työpaikan takapihal on vastaavat maisemat. Ah!
 


Työnaamaaaaaaaaaaaa. :D
 



Oon ihan sikainnoissani. oon viime päivinä tutustunut hirveesti uusiin ihmisiin ja alan kokee oloni tosi kotoisaks mun uudessa ihQ ihanassa kaupungissa vaikka ikävä kotiin on kyl ihan raastavaa. :/
Mulla on jo 5 hyvää kaverii ja enempikin hyvän päivän tuttui sekä ihan kiva työpaikka ja uus urakin suunnitteilla. ;)
 

Ostin uudet kengät ja kävin ulkoiluttamassa niitä samalla kun kävin morjestaan rakasta serkkupoikaa, joka kanssa muutti Joensuuhun hetki sitten opiskeleen. Pieni maailma!!
 

Rakastan näiden blingei ja sanokaa mitä sanotte mut musta lenkkarikorkkarit on rakkautta!

K-citymarket, 49,90e
 

Pikku serkkumuru ei arvostanut kun yritin bar Playssa nappasta siit pienen picin tänne. ;) Oli mieletöntä nähdä pitkästä aikaa.







Tykkään tosi paljon tästä surffiblondista ja ekaa kertaa tuntuu et näytän tosi itseltäni ja saan uusien kamujeni seurassa olla just oma itseni mikä on tosi ihanaa. :) Tietty kaipaan kaikkia vanhoi ihan yhtlailla. Kaikki te murut Treen suunnalla: Mä oon tulossa sinne!

Tod. näk tässä parin viikon sisään. :)
 



Vaaleen tukan huoltokin on tosi helppoa kun siihen tottuu. :)



Löysin muuten Elfin meikkituotteita Joensuusta!!!!!! Upeeta koska oon aina halunnut kokeilla, kun saan rahaa käyn heti ostamassa niitä. :)
 








Byebye, Angel Baby Bunnies. Ilmoitelkaa jos eksytte JNS:hun. Tapaan kaikkii mielelläni kun sovitaan vaan. :D

3 kommenttia:

  1. Moikka taas! :) aivan ihana naamiaisasu!! Oot ihan ku Kesha!! Upeeta :D en tiä oonko ainut mut oon huomannu sun kasvoissa muutosta, sulla on uusi ilme :) sun hymy on muuttunut, ei oo enää semmone tois puolinen pervo virnistys XD nyt on kaunis aikuisen naisen nassu ja tykkään kovasti noista kuvista missä et ees hymyile, oot niissä tosi nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, ano!

      Ensiksikin kiitos kun pistit noin pitkän kommentin. :) kiva lueskella. Joo mulla on joku juttu pukujuhliin, varmaan joku sisäinen drag-queen tai vastaava pyrkii ulos. :D odotan jo innokkaasti halloweenia ja mitä sillon keksisin. Toi Kesha vaan tuntu mulle itseatäänselvältä valinnalta koska tykkään laittaa överiks.

      Njaa, mitähän tuohon sanois *hämmennys, hämmennys*. En oikeestaan osannut hymyillä lainkaan muuten kun irvistämällä ennen yläastetta. :D mun kaveri joutui opettamaan sen mulle. Ja lopputulos olikin se et viimein kun opin niin siit tuli sellanen pervovirne (loistava koordinaatiokyky nääs). :-D mutta hyvä jos en enää kummittele irvistyksineni lukijoiden unissa. Haha paras kommentti. :D

      Poista
  2. Joo enään ei kummittele XD <3

    VastaaPoista