sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Hello, my dear Rapunzel!



Hello hello, baby bunnies! Tänään mulle tapahtui tosi iso itsetuntoa nostattava asia. Sain päätökseen vihdoin yhden jutun joka on askarruttanut mua yli vuoden ja natkuttanut ikävästi takaraivossa niin etten oo yhtään kyennyt keskittymään. Nyt siis kuitenkin tänään sain muutaman selityksen pariin ikävään juttuun jotka mua on vaivanneet ihan mielettömästi. Itsetunto nousi ihan kympillä.

Jostain syystä sitte päätin klo 10 illalla alkaa kiinnittämään elämäni ekoja teippipidennyksiä koska olo oli mitä mahtavin ja tuli sellainen olo että HELL! Tasan ansaitsen nämä.. Noh. Siihen ei uponnut kuin 3 tuntia ja koko pää ei ole edes valmis vielä. XD Ehehe. Täytyy varmaan jatkaa huomenna urakkaa. :P

Anyway tukka on nyt varmaan n. 50-60cm pitkä. Poltin koko juttua tehdessäni päänahkani kahdesti auts. Jäljen siisteydestä en tiedä mutta oon ihan ok tyytyväinen kait. Pysyvyydenhän näkee vasta myöhemmin. :)

Lähinnä siksi olen halunnut teipit, koska koen itseni pitkällä tukalla naiselliseksi ja hoitoalalla tukka on usein kiinni. Pitkä tukka antaa anteeksi helpommin jos haluaa muuttaa kampausta kesken päivän. :)


Laitan varmaan kuvaa kunhan saisin leikkautettua pidennykset ensin. Pikkuisen inspoa<3













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti