torstai 28. maaliskuuta 2013

Fressis, muttei mikään pissis...


Sori rändöm otsikko Angel Baby Bunnies. ;) Ei en ole kuollut vaikkakaan blogissa ei ole viime aikoina mitään tapahtunut. Ehkä siitä syystä, että vaikka mun elämässä tapahtuu ei mulla koskaan ole silloin kameraa mukana. Ja iedän tasan ihmisten enemmän katselevan kuvia kun lukevan pitkiä sepostuksia siitä missä oon käynyt bilettämässä tai millasta wokkia oon syönyt tällä viikolla. :``D

Kuvassa nykykunnosta pientä aspektia.


Oon muuttanut ruokavaliotani viime viikkona jonkin verran. Se sisältää nykyään 3 aterialla säännöllisen ja kunnollisen hiilihydraatin aka tärkkelyslähteen. :)) Eli sokrun syömistä olen lisännyt ihan puhtaasti jaksamissyistä. :) Jopa pari suklaamuffinsia on tullut vedettyä, hyi mua! Laitan taasen ruokapäiväkirjaa tuohon niin saatte jonkinasteista kuvaa nykyjärjestelystä. 


1 sokerimolekyyli sitoo 3 vesimolekyyliä ihmiskehossa. Toisin sanoen tissit, massu, perse ja kädet on turpeammat ja pehmoisemmat kuin aiemmin. Itse asiassa oon tähän ihan semi tyytyväinen. Toinen syy hiilareiden lisäämiselle oli, että tykkään muodoistani. Mulle tuli surku olo kun perseeni ei enää ollutkaan iso vaan semmoinen ihme tylsä, kova lätty. XD Tiedän tiedän: muotoja saa kyykkäämällä, surullista vaan että se peppu on sitten ihan kivikova. Ei kiva poikkikselleni. Osaksi kyllä fiilarit on jännästi ristiriitaiset. Iso peppu ja tissit on kiva mutta se pieni rasvakerros massun ja käsien ympärillä tuntuu hassulta ja hiukan keljuttaa. Kaikkea ei tässä elämässä voi saada. :D
 
 Paino on kaikesta huolimatta pysynyt ihan samana kuin aiemmin. :) Muita hyötypuolia tässä hiilarien lisäämisessä on ettei mun ole enää kylmä ja ääreisosat ei puudu enää niinkuin ennen. Jaksan myös nostaa isompia kuormia.


Vertailuksi pari kuvaa (lähes) hiilihydraatittomasta ruokavaliosta. Kasvot eivät ole ihan niin turpeat.

Että sikäli mikäli. Luultavasti kesemmällä (onko se edes oikee sana??) kun biksukausi lähestyy otan kunnon kahden viikon hiilihydraatittoman vesilöllön poistokuurin. Aka en syö pastaa tms tärkkelysjuttuja. Oon ennenkin huomannut sen toimivan ihan jees esim ennen jotain isoja juhlia jos haluaa "laihtua" tai siis näyttää pikkuisen hoikemmalta. :) Ja nyt ajattelin lähitulevaisuudessa vaan jalostella ruokavaliota. Vaihdan pastan ja osittain riisin quinoaan, jossa on paremmat ravintoarvot. :)
 

Tänään olin ihan fressiksenä hölkällä ekaa kertaa pitkästä aikaa. Jaksoin intervallia paremmin kuin ajattelinkaan. :) JEE! Sain hyvin taas nauraa itselleni: En ymmärrä miks mulle flirttaillaan ja mua tsekkaillaan enemmän kämähtäneen näköisenä fressiksenä kun löllöttelen tuolla menemään kuin sillon kun tälläydyn cocktailmekkoon ja tukka on viimeisen päälle? :`D Haluaako joku selittää mikä tuulitakeissa viehättää enempi kuin seksikkäissä, naisellisisssa mekoissa?? No kohosipa itsetunto.

Oli muuten ihan mahtava keli<3 Kesä tulee<3<3<3<3 Tervetuloa takaisin aurinko, sä senkin munapää, joka et paista tähän routaseen risukasaan yhtään liian usein<3 :))
 

Poikkesin sitten kirppikselle samalla ja mukaan tarttui kiva trikoopaita kesäksi: 2,5e
 

Ja mun RAKKKAAAAUS!!!<3
 

Onni on, kun oot päättäny ostaa 50e Puman tennarit kesäksi ja löydät kirpparilta Niken paljon hienommat/söpömmät/ kerran käytetyt ja 30e halvemmat tennarit! It was a good day. Nää söpöläiset on ihan täydelliset, mun on pitänyt hankkia hyvät ja suloisen pirtsakat tennarit jo pitempään kesää varten, koska mulla ei ihan aikuisten oikeesti ole matalapohjaisia kenkiä. O___o

Kuulin, että jos kävelee vaan korkkareilla saattaa yks kaunis päivä napsahtaa akillesjänne poikki. Pelästyin ja päätin ostaa söpöt löysäilykengät<3 En vähään aikaan o ollut mihinkään näin rakastunut kun näihin. ;) Lapselliset vai kuumat?

Uuuuh! Ihanat somelaiset uksituiskohdat<3 UUH!
 

Lisäksi kirosin tänään töissä: Mun suosikkinapakoruni tarttui työasuun kiinni, repäisi mulle kivan loven tuohon ja napsahti poikki. Voitte kuvitella vitutuksen määrän. Niimpä kävin suosikkilävistyskaupastani Auringosta ostamassa uuden söpöläisen. 9e
 

Siinä se killuu. Juttelin sen kaupan myyjän kanssa ja se sanoi, että mun lävistyksessä on liian pitkä tappi, joten se heiluu kun... no en sano mikä ja missä. Siks se tarttui jokapaikkaan kiinni niin että itkua sai vääntää aina tasaisin väliajoin. Myyjä suositteli kevyttä korua lyhyellä tapilla ettei se tarttuis enää mihinkään eikä kasvaisi ulos (minkä se varmasti tekee anyway sitten jossain vaiheessa, jollon joudun sitten käymään lävistyttämässä uudestaan). Oon yllättynyt miten kiva tuo oli vaikka olikin ihan yksinkertainen. Ja on kyllä parhaan tuntuinenkin, ei yhtään tiellä. :)
 
Sitten pari välttämättömyyttä. Sukkia, koska oon huomannut että mun pesukoneesta aukee tie Narniaan, jonka joku asukas aina ilmeisesti varastaa mun sukkieni parit. Tällöin mun sukat jää yksin ja joudun noloihin tilanteisiin töissä kun aamulla en löydä sukan paria ja päädyn kiskomaan yhden vihreän ja yhden pinkin sukan jalkaan. :`D

Ja tuommoiset kevyemmän tason urheiluliivit H&M:stä 14.95e

Ostin nuo enempikin nukkumista varten, koska noh... Semi-isorintaisilla ja isorintaisilla ne tissit tahtoo aina jäädä alle ja olla tiellä nukkuessa. XD Joten nukun sitten noilla<3 Ovat kyllä mukavat mutten urheiluun suosittele, eivät kuitenkaan tue ihan tarpeeksi. :) Lisäksi nuo ovat ihan söpöt päälläkin, kivat yksityiskohdat. ^__^
 

 Löysin vielä yhden kivan jutun: Just kivan semivirallisen cocktail-mekon hintaan 6e. 


Ihastuin tuohon leikkaukseen. Mekko on mulle vähän iso perseen kohdalta, mutta mahtuupa liikkumaan (/lihomaan). : D Mulla on yksi juhlamekko: se on vaan todella dramaattinen punamusta, kohtalokas mekko. Rakastan sitä, mutta esim sukujuhlissa tykkään olla pikkuisen näkymättömämpi koska en oikein viihdy jäykissä pukujuhlissa. Tämä on just hyvä sinne ja koska kangas ei o turhan juhlava voisin oikeilla asusteilla stailattuna ihan hyvin käyttää tätä treffeillä tai vaikkapa hienommassa baarissa. :)


Suosikkini on kyllä ehdottomasti toi kaula-aukko joka on musta tosi imarteleva sydänpääntien takia. Se sopii mille tahansa kuppikoolle. :) Tykkään myös kun mulle tulee tuosta puuterinvärisestä osiosta mieleen vähän paperiorigamit. :)


Tässä kuvassa mekon väri on lähimpänä totuutta. Se on pääasiassa vaaleanpunaisen ja puuterin välimastossa. *__*


Tämän päivän ruuat:

AAMIAINEN

Täysjyvämuroja n 30g
C-pore ja monivitamiini-pore

TÖISSÄ VÄLIPALA

Smoothie jossa: mandariinia, luonnonjogurttia rasvatonta, banaani, kiwi, appelsiinimehua ja pellavansiemenrouhetta teelusikka (500ml)
myslipatukka (LIDL banaanisuklaa)
Kourallinen pähkinöitä ja karpaloita
kuppi kahvia, jossa rasvatonta maitoa

TÖISSÄ LOUNAS

Makaroonia n 1,5dl
Kotitekoisia lihapullia 6 kpl
Kotitekoinen tomaattipastakastike
Kuppi kahvia, jossa rasvatonta maitoa

VÄLIPALA

Cafe Macchiato
Kiwi-hedelmä

ILTAPALA

Riisikakku kalkkunalla
Lasi rasvatonta maitoa
(ehkä proteiinishake jos on nälkä)

Ja paaaaaaaaaaljon cokis zeroa koska nam. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti