sunnuntai 17. helmikuuta 2013

I wanna be smaller


Olen kiukkuinen itselleni... Söin äsken minituplan ja milky wayn. Olin eilen synttäreillä ja vedin siellä maailman parasta kakkua ja toisaalta oon edelleen sitä mieltä että se oli lihomisen arvoista. :D Lisäksi mun ruokailut on lipsuneet ihan suunnittelemattomiksi. Täytyy löytää joku roti tähän hommaan. 

Niimpä menen huomenna ja ostelen lisää muovikippoja eri kokoisina, jotta saan plaanittua viikon safkaamiset etukäteen ja mittailtua ne. Sillä tavalla ei pääse tulemaan ikäviä yllätyksiä kalorien suhteen ja kaikki on suunniteltu etukäteen, joten herätesyömistä ja herkuttelua tulee tehtyä vähemmän. ;P

Yritän myös lisätä raakaruuan ja vihreiden juttujen syömistä sekä hilata kalorit 1200kcal-1500kcal väleille ihan joka päivä sekä syödä 5-6 kertaa päivässä, tällä hetkellä kun onnistun pakottamaan itselleni töissä sen vaivaiset 2 kertaa ja kotona 2 aka 4.


Miksi tuo tuntuu joskus niin hankalalta. :D Jee, rakas tuo mulle intistä luhan niin että voin kantaa sitä aina mukana ja syödä sillä lennostakin. ^__^ Happyy<3


Omnom.




Täältä tullaan bikinikunto! Hitaasti mutta varmasti.


Jupjup. XD


 Jannika B:n hiukset on ihanat<3


LOVE u angel baby bunnies. Till next time. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti