keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Mä oon vaan liian kiva

En vaan oikeesti saa itestäni enää mitään irti. En oo oma itseni enää since Joensuu. Mulla oli standardit, mulle oli tärkeää näyttää hyvältä. Olla kiva, hyvä ja kaunis. Nyt en enää meikkaa, mua ei haittaa pilalle mennyt hiusvärjäys ja sillon ollaan menossa väärään suuntaan. Haluan taas ola kaunis. Ja sitä ei tehdä näin....


Miksei haittaa? koska täällä kaikki ajattelee, että mitä tavallisempi sen parempi. Mutta news flash: Mä en ole tavallinen. Mä rakastan kaikkea naisellsita ja mä pakahdun koska en voi pitää mekkoja, kihartaa hiuksia, fanittaa vaaleanpunaista tai nauraa pörröisille eläimille. Ja se saa mut tunteen et mun täytyy muuttaa itseäni<3.





Tää oli ainut kerta pitkään aikaan kun tunsin itseni kauniiksi ja seksikkääksi. (Molemmat on kirosanoja täs tuppukyläs).




Sori nuo treenireleet. Valmistauduin 20 minuutis lähteen bilettään ja oli viel treenikamat niskassa. :)










How to be a dull grown up?





vol 1.


Vol. 2.



Työhaastattelu-look.







Huoraan kommenttei.com. Kuka muu Motherfucker on ihan vitun fucked up koska pitää mahtuu pieneen standardilaatikkoon päivä toisensa jälkeen ja haluut vaan räjähtää? ;)


Miten voit kuvailla sitä tunnetta kun oot lukossa vakavassa aikuiselämässä ja haluat vaan kuunnella Die Antwoordia ja reivata bileis?

Samaistukaas<3

XOXO Chinami

8 kommenttia:

  1. Hei mä räjähdin jo siitä lootasta. Kyl meitä helmiiki on täällä tuppukyläs, sinä ja minä ;) !!Die Antwoord <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no nyt piristyin. :D oot kyllä oikeessa, ehkä oon vaan erakoitunu liikaa kotiin ja pitäs tehdä jtn kivaa useemmin sun ja muiden kaa tms. :)

      Poista
  2. Samaistun, tosin siks etten uskalla olla just sitä mitä huvittaa. Tampereella kun vielä oleilit nii mä aina salaa ihailin sitä miten uskallat olla naisellinen ja seksikäs. Sä oot rohkee nuori nainen, anna mennä ja räjähdä lootasta. Tuppukylälle vähän ihmeteltävää siinä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta mutta.. Sähän oot kaunis ja rohkee ja aina laittaudut. :) kyllä mä oon aina pitäny sun tyyliä seksikkäänä ja rohkeena. :)

      Poista
  3. Ooh kivat pinkit urheilukalsarit, mistä noita saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Reps. Urheilu"kalsarit" ostin H&M:n lasten osastolta. :) Hintaa en muista tarkkaan mutta n 20e hujakoilla liikkuivat. :)

      Poista
  4. Die Antwoord. <3 Varkaudessa on myös kovin samanlaista, kadulla jokainen vastaantuleva pukeutuu samanlailla ja eyeballs are all on you heti jos oot erilainen.. Tsemppiä nainen, pinkit jutut on <3

    VastaaPoista